Produktové fotografie
Produktové focení
Pod pojmem produktová (nebo katalogová) fotka je skrytých více významů. V širším slova smyslu tím myslíme fotku produktu, velice často fotku na bílém pozadí. Užší definice pak říká, že produktová fotografie zachycuje vizuální vlastnosti inzerovaného produktu. Může jít o design, konstrukci, barvy, či nějaký detail produktu. Při focení více produktů je nutné dodržet jednotný vizuální styl a jednotnou kompozici. Fotografie by měla vystihovat důležité vlastnosti produktu jako takového. Totéž platí pro jakékoliv reklamní či firemní focení či jiné
PROČ POTŘEBUJETE FOTKY PRODUKTŮ?
Nejčastěji se dnes produkty fotí na eshop (nebo web), ale v některých oborech je stále důležité i focení pro tištěné (či pdf) katalogy, prezentace apod. Využití najde produktová fotografie i v offline i v online reklamě. Ať se jedná o reklamu z feedu, dynamické zobrazení bannerů či grafikem upravený billboard, foto produku je vždy základ pro úspěch.
Vizuální vjem velmi dobře ukazuje výhody a vlastnosti všemožných výrobků. Mnoho lidí vyhledává protukty na Googlu přímo mezi fotografiemi. Jsou obory, kde fotky prodávají mnohem více než jiný typ obsahu.
Vizuální vjem velmi dobře ukazuje výhody a vlastnosti všemožných výrobků. Mnoho lidí vyhledává protukty na Googlu přímo mezi fotografiemi. Jsou obory, kde fotky prodávají mnohem více než jiný typ obsahu.
Proč si nechat nafotit produkty od nás?
S focením produktů máme bohaté zkušenosti. Namátkou čokoládu Lyra, potraviny z hmyzu WormUp nebo recyklované batohy Rebag. Díky vlastnímu ateliéru nejsme při focení hnáni stresem a známe skvěle naši vlastní techniku i možnosti. Rádi nafotíme produkty i u vás nebo jinde. V případě požadavků také zařídíme modelky či modely na focení i natáčení. Naše digitální kreativní studio součástí marketingové agentury, proto umíme udělat fotky produktů tak, aby plnily i reklamní účely nebo byly dostatečně zajímavé na sociálních sítích. V případě zájmu můžeme natočit i produktové video.
Jak spolupráce s námi vypadá?
Napište nám, nebo zavolejte. Popíšete krátce vaše požadavky a představy. Následně si dáme nezávaznou schůzku nebo online hovor, kde se vás přeptáme na doplňující otázky. Na základě schůzky či hovoru pak sestavíme nabídku na míru a vy se rozhodnete, zda budete focení chtít od nás či někoho jiného.
Vytvořila společnost PS Works s. r. o.