Tvorba newsletterů



E-MAILING OD PROFESIONÁLŮ



E-mail marketing může přinést vysoké tržby. Nejen u e-shopů. Správný e-mailový marketing pracuje neustále na nových a nových datech a stále testuje, co přináší více peněz. Pokud ještě nemáte svou vlastní databázi klientů, nezoufejte. Začít sbírat kontakty můžete prakticky kdykoliv a pak je to jen otázka času, než bude databáze dostatečně velká.

E-mailový marketing je přímý marketingový nástroj, který využívá e-mail k propagaci produktů nebo služeb. Je dlouhodobě nejziskovějším marketingovým nástrojem – studie ukazují, že za 1 utracený dolar na e-mail marketing můžete získat 36 až 40 dolarů zpátky. Nejen proto by e-mailové kampaně měly být součástí vašeho marketingového plánu.  E-mailing pomáhá zvyšovat povědomí o vaší značce, představuje zákazníkům nové produkty, služby nebo akční nabídky a buduje s nimi vztah v obdobích mezi nákupy. Newslettery je možné segmentovat, a vy tak můžete sdělovat informace specifické demografické skupině nebo pohlaví, na které chcete cílit.

Newslettery jsou skvělé v tom, že nutí adresáty k určité akci – e-mail jim zůstane v schránkách dokud ho neotevřou, nesmažou nebo nearchivují. Tyto momenty poskytují příležitost k oslovení zákazníků pomocí lákavého titulku zprávy nebo silné výzvy k akci (CTA). Rozesílka těchto sdělení může být automatizována a chodit v určitých momentech určitým lidem. Správný e-mailový marketing pracuje neustále na nových a nových datech a stále testuje, co přináší více peněz. Pokud ještě nemáte svou vlastní databázi klientů, nezoufejte. Začít sbírat kontakty můžete prakticky kdykoliv a pak je to jen otázka času, než bude databáze dostatečně velká. Následně je poměrně snadné sledovat a vyhodnocovat výkonnost kampaní.

E-mail marketing byste měli používat k vylepšení všech marketingových kanálů, včetně sociálních sítí. E-mailové kampaně mohou přispívat k zlepšení konverzí z příspěvků na sociálních sítích, protože nejsou ovlivněny aktualizacemi algoritmů. Váš e-mail se do schránky adresáta ve většine případů dostane (pokud ho e-mailový klient nevyhodnotí jako spam) a pak je jenom na vás, jaký jazyk komunikace se svými zákazníky zvolíte. Jak již bylo avizováno, nejdůležitější je lákavý titulek a následně poutavý text a hezké grafické prvky.


Proč posílat newsletter?



Newsletter
E-mail marketing může být velice výkonným nástrojem.

E-mailový marketing je přímý marketingový nástroj, který využívá e-mail k propagaci produktů nebo služeb. Je dlouhodobě nejziskovějším marketingovým nástrojem.  Nejen proto by e-mailové kampaně měly být součástí vašich marketingových aktivit.  E-mail marketing pomáhá zvyšovat povědomí o vaší značce, představuje zákazníkům nové produkty, služby nebo akční nabídky a buduje s nimi vztah v obdobích mezi nákupy. Newslettery je možné segmentovat, a vy tak můžete sdělovat informace specifické demografické skupině nebo pohlaví, na které chcete cílit.


Náš newsletter



Kreativní tým naší digitální agentury vám navrhne e-mailové kampaně na míru. Napsat text a poslat můžeme pro řadu typů e-mailů – uvítací e-maily, newslettery, sezónní e-maily, pozvánky nebo remarketingové e-maily. Vymyslíme pro vás titulky, které nalákají k otevření a texty, které si vaši zákazníci přečtou až do konce. Nafotíme pro vás profesionální produktové fotografie  a natočíme videa, které dodají vaším newsletterům šťávu.

Naše šikovná grafička Barča  pro vás navrhne designové infografiky, bannery  nebo ilustrace, které předvedou vaše produkty a služby v celé své kráse. Při tvorbě newsletterů se řídíme čtyřmi důležitými zásadami: čtivost, příběh, personalizace a výzva k akci. Newslettery od nás neunudí zákazníky k smrti. Naopak, podají jim informace nenucenou a snadno stravitelnou formou a zaujmou příběhem značky nebo akční nabídkou. Zacílíme je přesně na ty zákazníky, kteří mají největší potenciál produkt nebo službu koupit nebo se na váš web nebo e-shop vrátit pro opakovaný nákup. Domluvte si s námi nezávaznou schůzku, na základě které pro vás sestvíme nabídku e-mailingu přímo na míru.

Programy na rozesílku e-mailů

A které programy na rozesílání e-mailů používáme? Záleží na klientovi. S většinou běžných e-mailových programů jako je Ecomail, Maichimp apod. máme samozřejmě zkušenosti, ale naučíme se i s jakýmkoliv jiným rozesílkovým programem. Rádi využíváme Sendio, které má řadu výhod a uzpůsobení na český trh a navíc umožňuje i rozesílání SMS zpráv.

Co k rozesílání e-mailů potřebujete?

Kromě výše zmíněných programů je nejnutnější mít vlastní databázi klientů, kterým chcete e-maily rozeslat. Čím více podrobností o nich víte, tím bude e-mailing účinnější. Musíte mít databázi pořízenou legálně (se souhlasem), případně s bývalými klienty, kde lze v některých případech využít tzv. "odůvodněný zájem" a newsletter poslat. Dále je důležité mít co nejlépe nastavenou analytiku i program na rozesílání e-mailů samotný.





Kontaktujte
nás!


Vranovská 38
614 00 Brno


Vytvořila společnost